problem z nagrywarka

Autor: digitariusz (digitariusz_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Jul 2003 - 20:44:58 MET DST

witam!

mialem starego kapcia, PII, i w nim nagrywareczke LG 32/10/40. (obok niej
dzialal tez cd-rom).
niedawno zmienilem kompa, na athlona 2000+, plyta dfi ad77 infinity.
przelozylem bebechy, wszystko ladnie, pieknie, poinstalowalem sterowniki,
wszystko smiga.. ale...

nie moge zainstalowac tej starej nagrywarki. miala teraz chodzic bez
cd-romu, jako jeden naped. po zainstalowaniu sterownikow od nagrywarki, jak
chce uruchomiac program do nagrywania, pisze mi, ze 'non supported drive'.

wnioskuje, ze widzi ja jako zwykly cd. (odtwarzanie plyt bez problemu)

pomocy! cos trzeba przestawic? moze bios? czy co jej zrobic? poprzednio byla
jako sec. master, i teraz tez tak jest.

--
digitariusz(at)op.pl    GG: 17 54 216