LCD Sony SDM-S51B - gdzie mozna to kupic???

Autor: Sloma (sloma_at_op.pl)
Data: Wed 16 Jul 2003 - 20:15:19 MET DST

Jestem od roku posiadaczem monitora lcd Sony SDM S51B, w podstawce do
monitora zlamala sie jedna blaszka i monitor na tej podstawce teraz sie nie
utrzymuje,leci do przodu lub do tylu i nie mozna wogole zmienic jego pozycji
co bardzo przeszkadza w jego uzytkowaniu.
Na monitor mialem 3 lata gwarancji wiec oddalem go do serwisu, Sony jednak
stwierdzilo ze to uszkodzenie mechaniczne i trzeba wymienic cala podstawe.
Koszt tej podstawki mial wyniesc 410 zl !!!
Zrezygnowalem wiec z naprawy i nadal mam "lecacy monitor". Najbardziej
przykre jest to ze byla to jakas wada fabryczna, bardzo szanowalem ten
monitor a zmienialem jego pozycje baaardzo sporadycznie, absolutnie nie byla
to moja wina.Niestety nie udowodnie im
ze to nie moja wina. Mam wiec pytanie czy ktos wiec gdzie moge nabyc takie
czesci do podstawki lub kupic ja po znacznie nizszej cenie niz proponuje
firma Sony??? Cena 400 zl za podstawke
jest dla mnie nie do przyjecia. Rok temu kupilem ten monitor za 2500 zl,
myslalem ze co firma to firma, jak sie okazuje bardzo sie mylilem (choc sam
monitor sprawuje sie bardzo dobrze)...