Padl dysk :(

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Wed 16 Jul 2003 - 12:39:37 MET DST

Witam!!

W moim bylym LO padl dysk (jakis fudzitsu 20 GB)
Wogole nie zaczyna wirowac ani bios go nie wykrywa :(

Czy oprocz pociecia idzie cos z nim jeszcze zrobic?
Wiem ze sa specjalistyczne firmy ale one wezma duuuzo pieniedzy a szkola
jest biedna :(

Zostaje jeszcze przelozenie elektroniki od takiego samego dysku. Tylko ze i
to nie jest proste bo nie mam drugiej sprawnej elektroniki.
Jak kupie od kogos to potrzebuje fakture bo szkola inaczej jej nie moze
kupic......

A po za tym to na ile jest pewne ze mi sie to powiedzie?

--
[      CT-6OJA3T & Celeron 1.4 & 512 MB RAM      ]
[  Iiyama ProLite E380S & Radeon 8500 LE 250/250  ]