Re: problemy z napieciem

Autor: kesser (kesser_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Jul 2003 - 11:24:12 MET DST

Jest poprawa jak podłączyłem gniazdko z bolcem i okazało się że w ścianie
jest 3 żyłowy kabel.
Obudowa nie kopie i nawet neonówka nie mryga.
Ale nurtuje mnie taki temat który pozostał.
Jak jest wpięta wtyczka kabla zasilającego komputer 220v i przytykam
neonówkę do wtyczki kabla zasilającego monitor niepodłączonego do 220 to
świeci na obu bolcach i uziemieniu. Odwrotnie kiedy monitor jest wpięty do
220 a komputer nie to na wtyczce komputera jest taka sama sytuacja?
Dzięki za wszelkie info.
PS prąd to dla mnie zagadka, więc poza neonówką nic więcej raczej nie zrobie
chyba że ktoś mi łopatologicznie opisze.
kesser