Re: Zasilacze Chiegtec=> dual fan ???

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Jul 2003 - 10:19:47 MET DST

Użytkownik "SMi" <smi_at_wytnij.op.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie !
>
> Zamierzam kupić asilacz Chiegtec`a. Zastanawiami się nad modelem 360W.
> Do wyboru jest modele:360- 202 i 360-302=> dual fan ?
>
> Co daje "dual fan" (podwójny wiatraczek ? (kosztuje 50 zł więcej !)
> Czy przez to rozwiązanie nie hałasuje więcej ?
> Czy zasilacze te mają regulację obrotów wentylatora w zależności od
> temperatury w zasilaczu ?

Firma nazywa sie Chieftec. Ja mam jednofanowy i dla mnie jest ciszej (nie
grzeje mi sie komp i dalem jeszcze cichszy wiatrak - opis na mojej stronie o
wyciszaniu).
Ale moge sobie wyobrazic sytuacje, ze sprzet sie grzeje, jest obciazony, a
wiec i cieplej w zasilaczu, a co za tym idzie termistor zwieksza obroty. Jak
jest dwufanowy to istnieje szansa, ze przy jakis warunkach bedzie cichszy -
dwa wiatraki na mniejszych obrotach niz ten jeden w jednofanowym.
Ale zazwyczaj dwa wiatraki to wiecej halasu niz jeden. U mnie chodzi teraz
ultra cicho, w nocy predzej uslysze zasilacz od monitora LCD :)

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/