Re: zakłócenia obrazu na monitorze - gdzie zgłosić???

Autor: wer (wercio_at_wp.tnijto.pl)
Data: Tue 15 Jul 2003 - 11:59:29 MET DST

Radek wrote:
> kłopot w tym, że zjawisko występuje w kilku pokojach w rogu budynku. Firmy
> nie stać na opuszczenie kilku pokojów i pozostawienie ich pustych. Poza tym,
> jak pisałem wcześniej - migotanie pojawia się co jakiś czas, np. co miesiąc,
> co dwa miesiące (nieregularnie i na kilka dni)...

Sprobuj zalozyc dobry filtr na gniazdko. Mozliwe, ze ktos uruchamia na
tej samej linii jakies urzadzenie mocno ciagnace prad. Aha, sprawdz czy
wtedy nie ma problemow z siecia, czy transfery nie spadaja.

Klopoty mozna zglosic tez do PAAR. Oni badaja szum elektromagnetyczny,
nadajniki i tym podobne.

wer