Re: Wyjący komputer

Autor: detonus (detonus_at_[NoSpam)
Data: Tue 15 Jul 2003 - 09:36:03 MET DST

Hey,

"Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Taaaaa. Jeżeli to wiatrak na karcie graficznej, to ciekawe jak
> zamontujesz tego twojego PAPSTa.

To zalezy juz od samej karty i fantazji kolegi ;) Ja ze swojego Winfasta
Ti200 TDH wyrzucilem to male wyjace i stajace "cos" i zalozylem zwyklego
CoolerMastera 80x80x25 mm @ 2500rpm. Jest duzo ciszej i zimniej przez co mam
teraz @Ti500. A jesli zamiast tego, przyznajmy nie najwyzszych lotow,
CoolerMastera zamontowac takiego Papsta to mysle ze moze byc tylko lepiej.
No ale u mnie jest biiiiig radiator na karcie wiec oczywiscie masz racje
wskazujac na mozliwy problem z montazem :)

Btw. gdzie mozna (URL ;) kupic w miare tanio takiego Papsta ?? Przyznam ze
gdyby nie wyszlo to za drogo az sam bym wymienil te swoje CMy ;)

Pozdrawiam, Paweł