Odp: Co sadzicie o takim zestawieniu ?

Autor: Mariusz (falszywymail_at_pocta.lonet.pl)
Data: Mon 14 Jul 2003 - 18:57:06 MET DST

> Procesor : DURON 1.3 GHz OEM
> Wentylator : wentylator do AMD/Intel (2100+/1.4GHz)łoż./cichy
> (TTC-DM5)
> Płyta główna : ECS płyta gł. K7S5A Pro..., 735, DDR266, USB2.0, LAN,
> ATX
> Karta graficzna : GeForce4 MX440 64MB AGPx8 DDR OEM TV
> Pamięć RAM : DDRAM 128 MB 2100
> Obudowa : TECHMASTER (KL1-517E-MG) 300W USB,Audio (kremow
Dziwi mnie fakt, że płacisz za karte grafiki z AGPx8, jak płyta i tak
obsługuje tylko AGPx4. Napisz czy to ma być nowy zestaw, czy kupiony od
kogoś.
Jeśli nowy i tani to:
- kup min 256MB DDR
- plyta jest przystosowana do obsługi pamięci starszych SDRAM, przez co masz
tylko 2 banki na DDR. Ja ją mam, bo mam 300MB SDRAMu i kupiłem płyte za
50zł. Nowej za 190 bym nie kupił.
- dla mnie duron jest za drogi jak na jego możliwości, lepiej dorzucić
troche grosza i kupić pełnowartościowego Atlona w pudełku(wiatrak za jakieś
25zł + 3lata gwarancji i nalepka :D)
- co do grafiki to zależy co oczekujesz od komputera. Jak nie chesz używać
wymagających gier, to i mój stary złom Celeron 333 by Ci wystarczył do
pisania w Wordzie, MP3, DIVX itp.
Podaj ceny i gdzie masz zamiar to kupić i oczywiście do czego on ma służyć.
Np.
    3000zł, OPTIMUS ( :D ), do worda.
(Oczywiście nie sugeruj się przykładem :D)

pozdrawiam