Re: Jaka laserowke ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Jul 2003 - 16:36:09 MET DST

Użytkownik "Piras" napisał:

> Zainteresuj się Kyocerą

Zapomniałem dodać. Znajomy z firmy sprzedającej drukarki stwierdził
ostatnio, że nie ma na rynku firmy, która sprzedaje tak znakomite drukarki,
jak Kyocera. W przypadku innych producentów (np. HP) występują zarówno
modele lepsze jak i totalnie nieudane. W przypadku Kyocery podobno każdy
model jest owocem iście diabelskiego planu - co w rezultacie owocuje
znakomitą jakością i parametrami. Sam jestem ciekaw jak to bywa w
praktyce...

--
Pozdrawiam,
Sniper