test seagate online - nie dziala

Autor: A_D_A_M (adabinospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Jul 2003 - 16:24:46 MET DST

Witam
Chcialem przetestowac moja Barracude 40GB online'owym testem seagate ale
wyskakuje mi taki komunikat: Self-test routine was interrupted by the host
with a reset.
Czym to jest spowodowane??
W jaki inny sposob moge sprawdzic czy nie mam bad sectorow na dysku??
(program seagate'a odpada poniewaz nie mam flopa)
Prosze o podanie jakiejs darmowej aplikacji ktora wykona taki test!
Adam