Re: Rozbudowa PC - proszę o rad

Autor: Łukasz (dzieciolek_at_op.pl)
Data: Sun 13 Jul 2003 - 21:49:41 MET DST

> Kpisz sobie jednak
> Kiedyś miałem podobny dylemat i po zmanie TNT2 M64 na GF2 MX400 64MB

Tylko że ja mam rive TNT 2 Pro, z tego co czytałem ma ona większą wydajność
niż m64. Chyba też zmienie sobię kartę na GF2 MX400 64MB

> odczułem w grach bardzo duże przyspieszenie. O ile GTA3 na TNT2 cięło się
> niesamowicie, o tyle na GF 2mx dało się dosyć przyjemnie grać.
> A co do apikacji to i tak nie zauważy różnicy jak włoży p3 800

W jakiej rozdzielczości grasz i jaki masz procesor?? U mnie GTA3 na
rozdzielczości 640 na 480 i min. detalach nie tnie się:), jednak na
monitorze 17' gra wygląda fatalnie, niestety w wyższych rozdzielczościach
nie da się grać:(