Karta firewire do asus a7vkt133

Autor: tomekn (tomekn_at_...no..spam..poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Jul 2003 - 11:22:40 MET DST

Kupiłem cyfrową kamerę sony. Mam zamiar kupić teraz do niej karte firewire
ale czytam i czytam na googlach ,pl.rec.videokamery. i mam powoli mętlik
doczytalem sie ze problemy mogą być z kartami na chipie "lucenta" a dla
kamer sony ponoć dedykowane są karty firmy Texas instruments a dodatkowo
jakieś problemy mogą być ze strony chipsetu via którą ma właśnie mój asus.
Czy ktoś ma doświadczenia z kartami firewire w tym asusie?
System winxp.
pozd
tomekn