problem z odświeżaniem ekranu...

Autor: Jack (hmmmm_at_nmmm.mm)
Data: Sun 13 Jul 2003 - 01:05:10 MET DST

Witam

Dzis się przesiałem z Gforca an Ati radeona 8500LE Herculesa. Wszustko
ładnie pieknie ale po zainstalowaniu sterów i softu (także i sterów od
monitora Hansol 900P). Nie mogę wymusić zmiany częstotliwości powyżej 60 Hz.
We właściowściach ekranu w zakładce Karta mogę wybrać wyżesze odświeżanie -
niestety w rzeczywistości nic się nie zmienia pomimo iż monitor "pstryknie".
Widze to na programiku od karty że nadal jest 60 Hz. Sprawdzałem na innym
monitorku 15 calowym PnP i było wszystko OK. Więc wykluczam uszkodzenie
karty. Do tej pory z żadną kartą na moim monitorku Hansol 900P nie było
żadnych problemów z odświeżaniem. Proszę pomóżcie jak to ustwić lub
wymusić... bo moje oczy tego nie wytrzymają ;)

pozdrawiam Jack