Drukarki laserwoe - pytanie [?]

Autor: rusio (rusio_at_o2.pl)
Data: Sat 12 Jul 2003 - 14:59:44 MET DST

Witam!

Potrzebuje zakupic drukarke laserowa do użytku w biurze, ale nie wiem za
bardzo co wybrac... Wydruk ok 500-1000 kopii na miesiac, głownie faktury,
naliczenia itp. Cena to tak optymalnie ok 1200zł. Do tej pory miałem
Panasonica KX-P6500, ale w nim podobno po 12000 kopii siada bęben no i zdaje
się że wysiadł i u mnie - zamiast normalnego druku wychodzi cala czarna
strona :) a naprawiac sie nie opłaca bo to wydatek 600-700zł (chyba lepiej
kupic nową drukarke)

Problem tylko w tym ze nie wiem co z obecnie oferowanych na rynku wybrac...
Panasonica chyba nigdy juz nic nie kupie, myslalem głownie nad HP, ale wiem
ze sa tez Lexmarka, Brothera, Epsona, Minolty... tylko ktora? Glownie biore
pod uwage stosunek jakos + szybkość druku/cena drukarki/cena tonera...

Jesli mozecie dajcie znac jak sie spisuja wsze laserowki :)

Pozdrawiam!