Re: rzucic okiem :]

Autor: ogryzek (ogryzek_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 23:19:45 MET DST

Marco napisalo:
> a czy ja mówię że nie będzie działać - wyraźnie napisałem MOŻE
> chociaż nie musi - tak jak mówię - widziałem kompa 533 na
> którym były "rwania" filmu, ale nawet nie próbowałem z nim walczyć
> bo nie dostałem go do naprawy - może to kwestia kodeków, a może
> innej cholery

Wazne sa cztery rzeczy:
- wlasciwe kodeki: najlepiej ffdshow, bo obciazenie procesora jest
mniejsze o prawie 40% w porownaniu z DivXem;
- overlay: na ogol dziala w trybie 800x600 32bit, przy wyzszych
rozdzielczosciach karta moze go nie obslugiwac; czasami trzeba w ffdshow
zaznaczyc opcje 'Zmiana rozmiaru / koryguj do wielokrotnosci 16';
- tryb DMA dla dysku i CD-ROMu;
- przetwarzanie (postprocesing): minimum.

Przy takich ustawieniach na P2 400 mozna ogladac w filmy DivX 5 720x384
z dzwiekiem AC3, a obciazenie procesora oscyluje w granicach 85-95%

..