Re: modem Neostrady!!!

Autor: xaliemorph (poszedl_at_w.dluga)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 21:53:11 MET DST

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <fvfalse_at_hakerzy.zmroku> napisał w wiadomości
> at claimed:
>
> Czy znasz osobiście kogokolwiek komu wymieniono modem w tym miesiącu ?
Eh.. te
> plotki.

A jak ktoś z góry podpisał umowę na parę komputerów to nie ma przypadkiem
prawa reklamacji na wymianę modemu, jako że nie może podłączyć tylu
komputerów na ile podpisał umowę, i idąc tym tropem nie bedzie płacił skoro
tepsa się nie wywiązała. Czy ja się mylę, czy jednak w takiej sytuacji można
by się spierać?