Problem z pł gł MSI (MS-6590) KT4Ultra

Autor: Hełmofon (rg78_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 20:34:47 MET DST

Witam

Mam dosyć dziwny problem z płytą główną MSI (MS-6590) KT4 Ultra

Na płycie znajduje się kontroler ATAs 150 ale się nie uruchamia, w biosie
także go nie widać, zworek do wyłączania nie ma.

Inny problem to ciągłe gubienie ustawień płyty głównej, mam procesor Athlon
2000 XP po resecie biosu wykrywa go jako 1250 i krzyczy że jest źle
ustawiony zmieniałem magistrale na 133 FBS procesor zaczyna być widziany
poprawnie, po wyłączeniu kompa sytuacja się powtarza tym razem na D-Bracket
wskazuje złe ustawienie procesora.

Procesor, pamięć 512 MB 333 Kinghston, działają poprawnie były testowane na
innej płycie, bios jest najnowszy, płytę testowałem bez dodatkowych
urządzeń, zasilacz także był zmieniany.

Co to może być bo płyta przeleżała 3 tygodnie w serwisie w firmie ACTION i
stwierdzili że wszystko jest OK.