Re: Nero Burning Rom - problem w WinXP

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 17:05:03 MET DST

Użytkownik "Robert Jungiewicz" <r.jungiewicz_at_WYWAL.chello.pl> napisał w
wiadomości news:FqzPa.62440$1F6.889879_at_news.chello.at...
> Hej!
> Moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie przepraszasz. Wysłałeś jednego
posta i
> nawet jeśli jest to NTG, to Ci, którym bardzo zależy na tym, żeby
każdy post
> był zawsze TG (czytaj: perfekcyjni, pedantyczni puryści i/lub
użytkownicy
> modemów) powinni mieć do Ciebie dużo mniejsze pretensje niż do tych,
którzy
> zarzucając Ci NTG wysyłają kilkanaście postów w ramach bezsensownej
> dyskusji, która jeszcze bardziej jest NTG, bo raczej nadaje się na
> [...]

Zauważ że uwagę NTG zwróciłem ja (Marco), dostałem ochrzan,
przyjąłem go bo był słuszny i nie kontynuawałem dyskusji.
A przepraszanie za posta NTG jest słuszne, bo jest to
niewłaściwe postępowanie. A co złego w tym że zależy
mi żeby pecet.comp.pl był wolny od pytań typu: co z moim
Gadu-gadu?

I tu broniąc się przed zarzutami tak jak Ty podpisuję się
pod tym co napisałeś: "muszę dodać, że wiem, że mój
post jest kontynuacją kretyńskiej dyskusji, która jak
najszybciej powinna zostać zakończona, ale napisałem go,
bo - moim zdaniem... ble, ble, ble"