Re: Obudowa z panelem USB z przodu

Autor: Tomasz Lisowski (jtlis_at_pf.NOSPAM.pl)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 15:12:36 MET DST

Użytkownik "Paweł" <bez.fm_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik Tomasz Lisowski <jtlis_at_pf.NOSPAM.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bem66g$ndh$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Masz przecież wyprowadznea pinowe z płycie i tam podłaczasz kableki z USB
> Wiec w czym problem ?> >

Zawsze wydawało mi się, że wyprowadzenia pinowe na płycie były w pobliżu
TYŁU obudowy, co może spowodować, że kabelek USB nie dosięgnie do gniazdka,
które zostało umieszczone Z PRZODU obudowy. Stąd moje obawy, możliwe że
wyolbrzymione :-)

Po prostu nie chciałbym kupić obudowy i płyty, żeby się po chwili
zorientować (po rozpakowaniu), że ten panel z przodu nie daje się
wykorzystać, bo do niego kabelek nie dosięga.

Nie mam pojęcia, czy taki problem występuje w rzeczywistości (dlatego
pytam). Jeżeli więc ktoś przeżył podobną frustrację, to proszę o informacje.
Lepiej się uczyć na błędach, oby nie na własnych :-)))

Pozdrawiam
Tomek