Re: Nero Burning Rom - problem w WinXP

Autor: Spike (spikeODSPAM_at_it-faq.pl)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 13:28:17 MET DST

Obywatel "MayGyver" <maygyver_at_poczta.fm> podejrzany w sprawie nr
news:belv6p$i7c$1_at_SunSITE.icm.edu.pl złożył poniższe wyjaśnienia:

> nie wiem o co ci chodzi, ale wyraznie wprowadzasz w blad innych
> uzytkownikow mowiac ze grupa pl.comp.os.ms-windows.winnt jest na temat
> sprzetu komputerowego

Przecież wyraźnie napisałem, że to _NIE_ jest grupa o sprzęcie.
Przeczytaj jeszcze raz wszystko powoli.

--
   Leszek "Spike" Kowalczuk - spike[at]it-faq.pl   Gadu-Gadu 1528
 Adres w nagłówkach jest odspamiony - nie stosuj "Odpowiedz nadawcy"