Re: Raz startuje, raz nie.... chyba naprawiłem, ale jeszcze jedno pytanie

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 10:01:55 MET DST

Dnia Fri, 11 Jul 2003 05:56:37 +0000 (UTC), Jacek Maciejewski
<jacmac-nosp_at_go2.pl> napisał(a):

>motto naskrobał:

>Moja słynna płyta (sig) startuje statystycznie raz na 4,5 raza
>(sprawdzone na próbce 50 załączeń). I za cholerę nie wiem co jest, a
>parę rzeczy już wypróbowałem.

Ja mam tez "szlagier" tej grupy (K7S5A PRO), i jak swego czasu
pisalem, biegalem na te przypadlosc do sklepu, a dopiero na pcp
wytlumaczono mi, ze 'naprawa' polegala na resecie BIOSu. Bo
przyjmujacy reklamacje nie chcial czy nie umial mi powiedziec,
dlaczego komputer nie dzialal.

Dzis (po kolejnym miesiacu bezawaryjnej pracy) znow odezwala sie ta
przypadlosc, ale po ktoryms wylaczeniu i zalaczeniu heblem listwy
zasilajacej, a pozniej przycisku 'reset' - wystartowala pomyslnie.
Czyli w ciagu 3 miesiecy drugi raz to samo. Szkoda ze dala sie
uruchomic :-) bo juz bylem przygotowany psychicznie tym razem, ze nie
popuszcze i zazadam wymiany (nawet za doplata) na inny produkt. A tak
musze jeszcze poczekac...

--
Adek