Pentium 4....?

Autor: Karol Borsuk (tau_at_poland.com)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 01:55:10 MET DST

Witam,
Kupiłem procesor Pentium 4 2,4 GHz 800 MHz Box i mam problem.
Na spodzie radiatora jest przyklejona do niego taśma (wydaje mi sie że
termoprzewodząca) z czarnym nalotem jak na kartach do telefonów komórkowych
(do zdrapania żeby odczytać numer).
Co mam zrobić...?
Zdrapać ten nalot i przyłożyć radiator z wentylatorem do procesora. A może
nic nie robić tylko razu montować na procesorze.
Czy zedrzeć ten kawałek taśmy do gołego radiatora i posmarować pastą
termoprzewodzącą.
Wiem że przy athlonie radzą zerwać i posmarować pastą, a jak jest na pentium
4 to nie wiem.
Proszę o podpowiedzi nie chcę narobić sobie kłopotu
Pozdrawiam.
   Karol Borsuk