Re: Karta telewizyjna - jeszcze kilka głupich pytań

Autor: Gumbi (gumbi_at_inetia.pl)
Data: Thu 10 Jul 2003 - 16:16:53 MET DST

Użytkownik "Gumbi" <gumbi_at_inetia.pl> napisał w wiadomości

Wielkie dzieki wszystkim, chyba już zaspokoiliście moją cieawość a jakby co
to popytam jeszce w sklepie. Tylko jeszcze o podłączeniu kompa do TV i
oglądaniu filmów w telewizorku.

Mam TV Out na swojej karcie graficznej, tylko mam dosyć ubogi telewizor ;)
Jakie musi być wejście w telewizorze, bym mógł go podłączyc z kompem. Bo mam
tylko gniazdo AV (EURO/SCART) - w tej chwili jest dzieki niemu telewizor
połączony z wieżą. Czy takie wejście umożliwi mi podłączenie do kompa, czy
musi być cos innego?