Oszczedzanie energii i GForce DDR

Autor: Hub (brakwolnychonetid_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Jul 2003 - 12:45:35 MET DST

Czesc.
Mam teraz zainstalowane XP i nawet gdy w Windowsie włączy sie
oszczędzanie energii i monitor się wyłączy to grafika pracuje (tzn
wiatraczek na niej mieli). Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że gdy
mialem 98 to gdy ciemniał monitor wyłączał się też wentyl na grafie a co
za tym idzie pewnie cała grafa. Czy może ktoś coś na ten temat napisać?
   I, jeśli mnie pamięć nie myli, to czy można coś zrobić aby w XP
grafika też się wyłączała ?

Pozdr. Hub.