Poszukuje wyswietlacza do notebooka Amilo-A

Autor: Piotr Szober (pszober_at_wp.pl)
Data: Thu 10 Jul 2003 - 11:39:39 MET DST

Witam

Mam wielką prośbę do szanownych grupowiczów. Poszukuję używanego
wyświetlacza do Fujitsu-Siemens Amilo-A 1800 o przekątnej 15". Niestety
nigdzie czegoś takiego nie mogę znaleźć, a nowy kosztuje 930 euro, a na
to mnie nie stać. Dlatego bardzo Was proszę o jakiekolwiek wskazówki,
które pomogłyby mi taki wyświetlacz gdzieś znaleźć.
Z góry bardzo dziękuję wszystkim, którzy zechcą mi pomóc.

Pozdrawiam i zyczę miłego dnia.
Piotr Szober
P.U.P.I. Sekom Sp. z o.o.