Odp: Jaka karte graficzna

Autor: vetham (vetham_at_wp.pl)
Data: Thu 10 Jul 2003 - 10:47:20 MET DST

Użytkownik Pawelek <newsys_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:76ZOa.35098$1F6.530729_at_news.chello.at...

> Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> radeon 9800 pro --- 1595zl

A jeżeli chodzi Ci o coś bardziej dostępnego to plecam Radeona 9200 128 DDR.
Właśnie kupiłem i jestem w pełni usatysfakcjonowany. A żadna karta nie
będzie Ci obsługiwać wszystkich najnowszych gie przez 2 lata jeste chyba
nierealne, nawet jak kupisz Radeona 9800 pro... . Ja troche ponad 2 lata
temu kupiłem Geforce'a 2 GTS 64 DDR, i jak na tamte czasy była to wspaniała
karta, dziś także obsługiwała większość gier, ale napewno znalazły by się
takie z którymi ona nie dawała by sobie rady. Jako że nie jestem aż tak
zapalonym graczem i nie testuje każdej nowo napisanej gry (bo i szkoda mi
pieniędzy) to nie widziałem takiej gry która by tam chodziła. Do czego
zmierzam? Do tego że jeżeli kupisz w miarę dobrą kartę (9100 lub 9200) to
powinna ona obsługiwać większość gier za dwa lata. A Geforce'a wymieniłem
nie dlatego że był słaby tylko dlatego że się spalił...

pzdr Vetham

 --
vetham_at_wp.pl