Odp: s3savage 3d

Autor: roythekid (roythekid_at_wp.pl)
Data: Thu 10 Jul 2003 - 10:21:13 MET DST

Użytkownik <prnit_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bei04r$ki9$1_at_news2.ipartners.pl...
> kupilem karte do ogladania divx...ma tv-out..niestety standardowe
sterowniki
> nie maja zadnych ustawien telewizora..czy do powyzszej karty jest jakis
> program do obslugi Tv-Out?
>
> pozdro
> PN

W standardowym sterowniku Savage 3D są ustawienia wyjścia TV ale tylko do
win98 włącznie. Niestety od winMe w górę wyjście TV w savage'u 3d jest
nieobsługiwane - niestety sterowniki dla nowszych systemów są niedostępne
(chyba że zbyt płytko szukałem).
Do oglądania DivXów mam jako drugi os win98 i nie mam problemów.
Pozdrawiam
roythekid