Jaka grafa do pracy a nie zabawy ?

Autor: peligroso (peligroso_at_USUNTO.poczta.fm)
Data: Thu 10 Jul 2003 - 01:32:50 MET DST

Witam, zupełnie nie gram w gierki, jednakże przy kompiku siedzi się
te kilka(nascie czasami) godzin dziennie i coś stuka.
Czasami obrabiam zdjęcia robione cyfrówką, ale w większości
albo coś piszę , albo czytam na kompie.
Potrzebuję szybko kupić jakąś grafikę, bez fajerwerków, co by kolorki ładnie
trzymała
i była niedroga. Cena max 300 zł, ale 200 to i tak będzie dla mnie sporty
wydatek,
dziś zakupiłem abita na nforce, i sie okazuje ze moja wysluzona rage II C 8
mb, nie nadaje się (agp x 2 , a musi byc minimum x4).
Co sądzicie o tym :
http://tinyurl.com/ghja
może być ? Dodam, ze w najbliszym czasie , jaks rok, nie kupię na pewno LCD
, więc wyjście cyfrowe tez mi niepotrzebne.
Z góry dzięki.
A może coś nvidii ? Płyta, którą kupiłem to ABIT Nforce2 ver. 2.0 , wiec
boje sie troche czy nie będie się coś gryzło . MOże lepiej kupic jakiegos
taniego gforca mx440 firmowego ?
Pozdrawiam Kuba