Re: jaki twardy - maxtor czy seagate?

Autor: oscarek (oscarek_at_meritus.pl)
Data: Wed 09 Jul 2003 - 13:14:28 MET DST

> maxtory sie sypia, segate sa ciche i nawet dobre.
> ja tam wole wd caviar, przynajmniej 3 lata gwarn. mają i 8 mb cash...
> kamileq

buhahhahhahah
zabawny jesteś do bólu

Seagate sa ciche - jaki model co? IMHO głośne jak ch......ra
Maxtory się sypią - może jakieś dowody?
WD Caviar - subiektywna opinia nie potwierdzona (3 lata gwarancji mają też
Seagate i Maxtor - oczywiście modele z 8 MB cache) również głośne.
... nie cash - chyba że chodzi o kasę

ja osobiście sprzedaję Maxtory odkąd Fujitsu przestało produkować IDE 3,5" i
stwierdzam że są to dyski mało awaryjne (przez trzy lata 1 egzemplarz) i
seryjnie wszystkie mają ATA 133 (poza tym nie grzeją się jak Seagate co ma
niebagatelne znaczenie przy zastosowaniu w małej obudowie lub z innnym
dyskiem w pobliżu)

BTW Maxtor po przejęciu Quantum-a jest największym producentem dysków IDE na
świecie
pozdrawiam ozięble

oscarek