Re: plyta nie startuje po wylaczeniu/wlaczeniu zasilacza

Autor: Tarki (mihtur_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Wed 09 Jul 2003 - 12:06:36 MET DST

> Wlasnie skladam kompa (celeron tualatin 1100A, plyta na i815E).
> Komp odpala, wylaczam, odlaczam zasilanie wlacznikiem w zasilaczu. Wlaczam
> zasilanie, probuje wlaczyc komputer i nic.
> Po kilku, kilkunastu minutach wlacza sie.
> Co moze byc przyczyna?
---------

Sprawdz wtyczke z zasilania plyty glownej. Ja mialem przypadek ze raz
komputer sie wlaczal, a po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu cicsza. No i
jakos przypadkowo poruszylem wtyczke zasilania w plycie glownej i ruszyl,
okazalo sie ze jeden z pinow niedokladnie stykal z bolcem w plycie.

pozdrawiam