Reanimacja HDD

Autor: Chris (krzyss_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Jul 2003 - 10:27:14 MET DST

Przepraszam, żę może trochę NTG, ale:
W wyniku testowania "dziwnego" oprogramowania uszkodziłem MBR i tablicę
partycji. Jakim programem najlepiej przywrócić dysk do życia? Mam Easy
Recovery Professional i korzystam z utworzonej w nim dyskietki ratunkowej,
ale daje mi tylko możliwość zapisu odzyskanych danych na drugi dysk, bez
próby naprawienia uszkodzonej struktury. Znalazłem w necie program
Diskpatch, który ma naprawiać strukturę dysku - czy ktoś miał z nim może do
czynienia? Ewentualnie, czego innego użyć?

Dziękuję i pozdrawiam,

Krzysztof