Re: Jaka laptop najlepszy ?? :)

Autor: Marcin Ozdzinski (mozdzins_at_WONSPAM.simplusnet.pl)
Data: Wed 09 Jul 2003 - 08:36:50 MET DST

Użytkownik "Pavlo" <polec_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Mam wielka prośbę i mam nadzieje, że mi pomożecie noszę się z zamiarem
> kupienia laptopa. Wiem, że najlepiej każdy polecił by mi jakis model
> TOSHIBA-y jednak sa one troszkę drogie. A mam pytanie co powiedzielibyście
> na temat kompotera przenośnego firm: NOTESTAR (www.bmf.pl) ACTINA czy
ACER
> pliss pomózcie i powiedzcie w jednym zdaniu dlaczego.

Acer jeszcze ujdzie poza tym IBM,HP, FSC, Dell z tych markowych.
Podobno Asusy są niezłe i dość niedrogie.
Gericom, Actina , CA i inne marki to są składaki wykorzystujące podzespoły
Clevo vel Kapok.
Czy warto się w nie pakować ???
Hmmm to zależy.Mają swoje wady np. kiepskie baterie czy dość sporą wagę.Co
do awryjności
to już kwestia względna .Brat ma Californię 6800 od września i poza baterią
(ale notebook
codziennie jest eksploatowany a baterie to tylko baterie) nic się nie psuje.
Poza tym kosztował wtedy połowę tego co firmowy z tym samym prockiem ,
matrycą i dyskiem.
Ale warto polować na różne okazje.Np jakiś czas temu Media Markt wyprzedawał
Fujitsu-Siemens
Amilo Celeron 1300 (produkcja zakończona rok wcześniej) po 3600 PLN.I w parę
dni juz ich
nie było :)
Pozdrawiam