Nagrywarka odtwarza, cd-rom - nie. HELP

Autor: m_kasperczyk_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 08 Jul 2003 - 22:23:10 MET DST

Witam,

Od wczoraj plytki nagrane przez nagrywarke Lite On 40/12/48 nie sa czytane
przez DVD-Rom Toshiba. Wczesniej wszystko bylo ok. Nagrywarka odtwarza te
plytki bez problemu. Plytki sa z filmami divx. Nagrywarka podpieta jako master
sama na tasmie, na drugiej master - Barracuda 40GB, Slave - DVD.
Nero mam najnowsze. Plytki nagrywam 8x albo 12x, zamykam je. Nie wiem dlaczego
tak sie zaczelo dziac. Plytki nagrane wczesniej sa odtwarzane bez problemu.
Moj komp to: Gigabyte 7vax, Athlon 1700+, Gigabyte Radeon 9000Pro, 512 MB Ram.

Z gory dzieki za pomoc.