Re: Temperatura proc/obudowa

Autor: Artur 'Zmechu' Prokopiuk (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Jul 2003 - 21:58:18 MET DST

W poprzednim odcinku serialu pl.comp.pecet, "Przemek_Szrk"
<szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl> napisał(a):

> Z tyloma wentylami komputer bez krecenia stojacy jak to Pan Bog przykazal
> na podlodze powinien miec w granicach 40 -42 na procu.
>
> Druga sprawa... dodatkowy wentyl z boku chyba raczej niewiele pomoga
> skoro we wnetrzu szafki kotluje sie juz rozgrzane powietrze..
> jedyne co robi to wciska to cieple powietrze do srodka.
>
> Z doswiadczenia:
> Mam 1700 kreconego dosc mocno.. o 900 MHz w gore.. obudowe wiekową
> w ktorej cyrkulacja jest czysto teoretyczna. Mam jeden wentyl w zasiłce
> no i obowiazkowo na procu.
> [...]

Niestety, miejsce tego komputera jest w szafce, nawet obudowę kupowałem
"pod wymiar" :-). Generalnie, przy bezproblemowym przewiewie (otwarta
szafka itp) temperatura proc/obudowa/dysk oscylują w okolicy 55/42/39
stopni przy pełnym obciążeniu. Przymkniecie drzwiczek to skok do poziomu
64/45/42. Cieplutko...

Pozdrawiam
Artur

--