karta radeon 7500 series

Autor: panmarcepan (panmarcepan_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 08 Jul 2003 - 20:33:53 MET DST

witam i o porade pytam

mam taka grafike jak w tytule i mam z nia problem... mianowicie po 5 min
pracy wylacza mi sie monitor i staje caly komp... wyglada na to ze karta sie
przegrzewa i taka jest tego przyczyna... gdy komputer zostawie otwarty to
czas do wylaczenia jest dluzszy... a gdy jeszcze skierowalem do wnetrza
komputera strumien powietrza ze zwyklego domowego wentylatora to juz od 30
min karta chodzi bez zarzutow... katra ta oryginalnie nie ma wbudowanego
wentylatora... i teraz moje pytanie czy ktos mial juz podobny problem z
taka karta?? czy ja trafilem na felerny egzemplarz?? czy po prostu wcisneli
mi karte z ktora bywaja problemy ?? dodam jeszcze ze dzialo sie to juz ok 4
miesiecy ale ze wzgledu na niezbedny w danym czasie komp wsadzilem grafike
ze starego kompa (riva tnt II ultra) i wszystko bylo dobrze... zadnych
problemow