Re: Skopany zasilacz czy płyta gł?

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Tue 08 Jul 2003 - 15:51:15 MET DST

Użytkownik "Marek Tomczyk" <tunol_at_chelm.gda.pl> napisał w wiadomości
Witam.

>Mam dziwny problem. Wczoraj złożyłem kumplowi kompa (XP2200+, A7V8X-X,
>barracuda 80, 512 MB DDR333, gf3ti450, to wszystko w budzie ModeComa z
>zasilaczem Feel 300W. Otóż w jego kompie ten zasilacz na linii 3,3V daje
>2,94V, co jest przyczyną częstych zwisów. Pierwsze podejrzenie padło na
>owy zasilacz Feela, więc wykręciliśmy go i podłączyliśmy do mojego kompa
>(konfig podobny) i u mnie wszystko pięknie działa. Więc kolejny
>podejrzany: płyta główna. Zabieramy mój zasilacz (jakiś tam 230W),
>podłączamy u niego i również wszystko pięknie działa.

> [...]
logiki...

A ja tak.

Kumpla komp bierze więcej prądu od Twojego kompa (lepszy proc, więcej
bebechów, bardziej prądożerne itp.) i napięcie "siada" bo zasilacz nie
wydala. U Ciebie może być OK bo mniej prądu żre komp. To samo w drugą
stronę, masz lepszy zasilacz 230W niż ten niby 300W.

Wniosek: zasilacz do wymiany. (weź jakiś trzeci inny dobry zasliacz i
podłącz to zobaczysz)

Pozdro.

--
Henry(k)