Re: jaka temperatura DURONA 1.3??

Autor: niebaum (niebaum_at_gmx.net)
Data: Tue 08 Jul 2003 - 14:49:39 MET DST

Użytkownik "A_D_A_M" <adabinospam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Temperatura 65 stopni!!

Moim zdaniem 65 stopni to już jest mniej więcej górna granica, powyżej
której należałoby się zacząć martwić tym, że procesor się przegrzewa. Jednak
bez paniki - te Durony palą się w temperaturze 90 stopni...

Też mam Duron 1300 MHz - pracuje w temperaturze około 35 stopni Celsjusza.
Podczas znacznego obciążenia (np. gry) temperatura wzrasta do około 40
stopni.

Upewnij się, że kaloryferek jest zamontowany prawidłowo i że rdzeń jest
odpowiednio posmarowany srebrną pastą termoprzewodzącą. Uważaj, żeby nie
ukryszyć rdzenia, przy zakładaniu/zdejmowaniu radiatora. W tym celu polecam
zakup miedzianej podkładki Copper Shim. Opłaca się to także dlatego, że
pozwala dodatkowo obniżyć temperaturę pracy procesora.

--
pozdrawiam, Maciej
AMD Duron 1.3GHz || 384 MB SDRAM