Re: nForce czy KT4AV

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Mon 07 Jul 2003 - 13:01:04 MET DST

> Już zacząłem się nad nią zastanawiać, ale zmieniła by mi również mnożnik
> w portfelu prawie x2 :-(

Ja mam ta plytke od jakiegos poltora miesiaca i jestem zniej bardzo
zadowolony. Warta kazdego grosza. Zreszta plyta glowna jest w moim mniemaniu
wazniejsza od procka wole dobra MB z wolniejszym prockiem niz na odwrot.
Pozatym ta plytka ma duzo bajerow typu raid na ide i sata jest stworzona do
oc a za to sie placi. I tak przedstawia rozsadny stosunek ceny do jakosci.