Re: napelnianie odpowietrzanie WC

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Sun 06 Jul 2003 - 20:03:41 MET DST

sliver22 wrote:

> Niebardzo rozumiem:( Czego wylot ustawic 2m nad chipsetem??

no moze niewyraznie napisalem :)
wylot z bloku (czyli rure ktora z bloku wychodzi) dac wysoko...

> Obecnie rozwazam dwie mozliwosci:
> a) patent ze zbiorniczkiem wyrownawczym tak jak robi to
> http://www.innovatek.de w swoich ukladach(zastanawiam sie czy nie
> lepiej bylo by dac ten zbiorniczek przy chlodnicy - w najwyzszym
> miejscu ukladu??);

bingo :) wlasnie o takie cos chodzilo

 b) wstawienie trojnika za chlodnica i podlaczenie
> slepo zakonczonego wezyka z korkiem, takie cos widzialem na www
> jednego z polskich producentow wc, (ale
> nie wiem jak sie przez to odpowietrza ??).

takie cos tez moze byc jest tansze ... ale jeszcze lepiej jest uzyc
odpowietrzenia chlodnicy i jakiejs rurki ktora wyprowadzi wode i powietrz
gdzies wysoko ...
wszystkie pomysly ktore tutaj podales prowadza do tego samego :) zrobienie
wylotu powietrza/wody wysoko