Re: Redstorm Overclocing.

Autor: Marcin Wojtczuk (fvfalse_at_hakerzy.zmroku)
Data: Sun 06 Jul 2003 - 19:23:38 MET DST

marcus075 claimed:
> teraz takie pytanie: odpalać tego redstroma? czy nie?

Nie.

> czy to da jakiś
> efekt (poza tym że żaden?).

Efekt podkręcenia da.

> nie chce ryzykować:/ (nie mam kasy na ew.
> wymiane płyty/procesora:()

To sie nie zepsuje, ale np. dysk twardy może paść jak przegniesz z magistralą.

Jeśli się boisz to przestaw magistralę na 166, zmniejszając mnożnik tak żeby
taktowanie procesora pozostało takie samo. To daje przyspieszenie bez
dodatkowych efektów.

--
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]
"Beauty is the first test: there is no permanent place in