Re: pobor energi - radeon 9100

Autor: PW (pewu_at_anty.konto.pl)
Data: Sun 06 Jul 2003 - 18:54:45 MET DST

Pawel Rupinski wrote:

> Zasilacz zasilaczowi nie równy. Zwłaszcza w przypadku Codegenów nie
> wierz w to że ma tyle mocy ile jest napisane. Ja miałem C800, dysk
> 80gb 7200, sb live i sieciówka, karta MatroxG400. Po 2 latach padł
> Matrox, wsadziłem R9100 i po 2 dniach padł zasilacz. Wymień tego
> Codegena zanim stracisz kartę, albo inny sprzęt tak jak ja...

ja mam jakis staaaary zasilacz kupiony z obudowa
i teraz dziala z plyta gigabyte na kt400, athlonikiem 1700,
512 ddr 333, R9100 64ram 128bit, do tego 2 HDD,
CDRW, FDD i co tam jeszcze prad bierze ??
aaa SBLive 5.1, tu akurat mam problemy z dzwekiem
na oryginalnych sterach (UPDATE tych z winXP)
czesto mam tak zwane 'dzzzzz' w trakcie mp3 albo jakiegos
filmu... ale to juz nie jest kwestia zasilacza, aha mam jeszcze
siecowke w kompie...

--
PW
GG: 655449