Problem z ac3 i dts

Autor: wanepan_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 06 Jul 2003 - 12:50:38 MET DST

Witajcie

Sciagnalem sobie z sieci kilka vob'ow i podlaczylem kompa do amplitunera -
poprzez spdif - ale moj ampek widzi tylko ze przychodzi do niego sygnal stereo -
uzywam powerdvd 4.0 xp deluxe (pod win 98)
jak wyslac po spdifie sygnal dd/dts do ampka????
mam plyte glowna GA-7VA gigabyta - tam jest karta muzyczna w wyjsciem spdif
zintegrowana - a dodatkowo powerdvd w informacji o sprzecie wypisuje mi "SPDIF
device - Not detected"
probowalem tez windvd i ten sam rezultat - programy nie widza spdifa - a jak
juz po ciezkich probach zobacza to przesylaja tylko PCM...
w necie doczytalem ze moze to byc spowodowane win98 - podobno nie ma w nich
obslugi ac3... moze jest jakis tool/driver ktory to naprawi?
A jezeli jestem skazany na postawienie innego widowsa - to ktory juz obsluguje
ac3/dts po spdif'ie???

pomozcie - jak i co zrobic zeby ruszylo???

Pozdrawiam