oznaczenie athlona xp

Autor: morpheus (morpheus9_at_interia.pl)
Data: Sun 06 Jul 2003 - 11:57:14 MET DST

Wiem, ze temat byl juz poruszany, ale chyba nie zostal do konca rozwiazany.
Mam Athlona XP 2000+ i mam i chcialbym rozszyfrowac oznaczenia na nim sie
znajdujace AXDA2000..... - co oznaczaja poszczegolne literki. Szukalem w
sieci i nic nie znalazlem. Na stronie AMD jest jeden przyklad dla
konkretnego modelu - mogli sie troche bardziej wysilic. Moze ktos zna adres
strony gdzie jest to wszystko szczegolowo rozpisane.