DVD a Windows 2000

Autor: Gajowy Marucha (maras42_at_nie_lubi_spamu_wp.pl)
Data: Sat 05 Jul 2003 - 19:30:56 MET DST

Pomożecie w problemie?
Nabyłem sobie ostatnio DVD-ROM w ramach pójścia z duchem czasu i mam
problem. Próbowałem pewną zaszyfrowaną CSSem płytę z filmem odtworzyć
pod Windowsem i...klapa. Przetestowałem już PowerDVD, WinDVD,
FusionSoftDVD, MaximusDVD, Sasami2K, VLC, ZoomPlayer, żaden nie
przyznaje się do znajomości CSS. Pod Linuxem po doinstalowaniu
libdvdcss mplayer i xine łykają płytę jak pelikan. Windows - dalej
swoje. Obrazu nie widać, dźwięk słychać, no czarna magia po prostu.
Szare komórki za chwilę mi się przegrzeją i dym zacznę uszami
puszczać...

--
Pozdrawiam, Gajowy Marucha