Re: Co lepsze SB Live! 5.1 Digital czy dźwięk z nForca2 (Abit NF7)

Autor: Moriturus Sav Koog (anubis_at_ks.k.pl)
Data: Sun 06 Jul 2003 - 00:28:53 MET DST

Dnia Sat, 05 Jul 2003 10:45:22 +0200, kedar <rpasiek_at_NOpoczta.onet.plSPAM>
napisał:

> w <news:be5utp$1pt$1_at_atlantis.news.tpi.pl>

> nie spiesz sie tak z krytyka poprzednika, gdyz faktycznie przydaloby sie
> uscislic czy chodzi o plyte nf7 czy nf7-s, ta pierwsza ma tylko
> "standardowy" uklad realteka, co wiecej wszystkie plyty z soundstormem
> (certyfikowanym czy tylko majacym takie mozliwosci) maja przetworniki z
> realteka ktore nie sa najwyzszej jakosci.

Masz racje. Ale jak napisalem jest to zwykly abit nf7. Co jedynie mnie
zastanawia
to te 5 ladnych wyjsc z tylu plyty i wyjscie optyczne:)
Nie powiem ze mam w domu zestaw 5.1 bo bym sklamal.
Zwykly stary poczciwy radmor napedza dwie 80W kolumny. Do tej pory mialem
Live! (i dalej mam:) ale zmienilem sprzet i teraz zastanawiam
sie czy warto wpakowac Live spowrotem do kompa czy tez leciec z karty
zintegrowanej