Re: 3Dmark2001 - 6802 pkt

Autor: Tarki (mihtur_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Sat 05 Jul 2003 - 23:36:10 MET DST

> Z tego co widzę to masz procka z HT. Mozna wiedzieć jak ci sie sprawuje bo
> tak się czaję na niego i nie wiem czy go kupić czy nie. Najgorsze jest to
że
> moja płytka obsługuje HT ale FSB ma tylko do 533 a ten procek może
pracować
> na 800 więc nie wiem czy warto płacić tyle kasy. Co o tym sądzisz
?????????
---------

Nie, procek jest 2,4 ale jeszcze ten na fsb 533. Z tego co wiem to WinXP
+ServicePack ma jakas dziure, powodujaca spadek wydajnosci w trybie HT.
Wyszly chyba jakies laty w zwiazku z tym.
Jesli plyta ci nie obsluzy szyny 800 Mhz to raczej nie warto kupowac takiego
procka, w dodatku bez pamieci w trybie Dual nie zapewnisz odpowiedniej
przepustowosci z pamieci do procesora. Wic chyba lepiej poczekac na nowa
generacje procesorow, wtedy obecne nowosci stanieja znacznie.