Szwankuje wentylator w zasilaczu

Autor: Pawel Niewiadomski (niewiap_at_nospam.widzew.net.invalid)
Data: Sat 05 Jul 2003 - 22:45:18 MET DST

Ostatnio zmagam sie z nastepujacym problemem. co pewien czas wentylator w zasilaczu
nie moze zastartowac. Rusza z miejsca i zaraz staje. Po wy??czeniu zasilania i
obruszaniu go troch? ?rubokr?tem znowu za?apuje, ale przecie? nie moge za kazdym
razem sprawdzac, czy przypadkiem tym razem nie zechcial sie popsuc... Pytanie moje
brzmi: czy mozna wymienic w zasilaczu sam wentylator? Jezeli tak, to jak do tego sie
zabrac i jaki cooler polecacie. Jezeli nie, to chyba czekac mnie bedzie zakup nowego
zasilacza. Na oku mam chiefteca 360-202 z jednym coolerem (cena ok. 200 zl). Co o
nim sadzicie?
Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi
Pawel