Re: Gwarancja producenta - istnieje cos takiego?

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Sat 05 Jul 2003 - 19:15:55 MET DST

> Ponad rok temu kupilem kompa. Z 2-letnia gwarancja. Komp sie popsul.
> Np. plyta glowna do wymiany. Firma, w ktorej kupowalem splajtowala,
> gania sie obecnie z sadami i windykatorami... :(
>
> Czy jest jakis sposob, zeby wymienic uszkodzone czesci? Bez
> posrednictwa splajtowanej firmy. Poszukac producenta, albo w innej
> firmie, alboco...?

Tak, jeśli te podzespoły mają gwarancję producenta która jeszcze nie
wygasła i awaria nie wynikała z przekroczenia zasad użytkowania tego
podzespołu. Pisz do dystrybutora tych podzespołów na Polskę lub
bezpośrednio do producenta. Ja w ten sposób zareklamowałem sławetny dysk
IBM pisząc do Angli i dostłem nowy, po prawie czterech miesiącach :-(

--
Pozdr
GolDek