restartowanie w XP-ku - czeski film

Autor: wuj (wujko_at_interia.pl)
Data: Sat 05 Jul 2003 - 00:49:44 MET DST

Witam
    Czytałem troche o restartowaniu na googlach, wyłaczyłem ta funkjce w
systemieje i czekan na Blue Screen ( o dziwo jak na razie pracuje bez
zarzutu). Do rzeczy to nie wiem co jest temu winne ale objawy sa
niepokojące. Dodam ze w przeciagu dwóch tygodni musiałem instalować XP-ka 3
razy. Wszystko zaczęło sie po zmianie proca na A1600XP+ z D700. Przy
wymianie podłaczyłem kumpla dysk do kompa. Wczesniej robiłem to 1000 razy i
nie miałem zadnych problemów po tym. Wczoraj dodatkowo podłaczyłem
nagrywarge i odtąd restartuje sie kiedy chce.Wszystko siedzi na Solteku SL
75 KAV, HDD IBM Deskstar 30 GB, 256 MB RAM, GeForce 2MX i do tego zasilacz
250W. Kiedys mi pieknie wymazało nieoczekiwanie MBR, po samoczynnym
restarcie. Dzis natomiast ( miałem XP-ka na tym dysku i Red Hata ), po
restarcie kompik zamienił sobie kanały IDE, i tak na Secondary wyswietlał
dysk natomiast na Primary napedy CD. Po zamianie kabli na płycie systuacja
wróciła do normy, jednak nie mogłem zbootować XP-ka jak i Linuxa( przed
zamianą tez). Po kilku probach uruchomień odpalił sie Linux( nie wiem jakim
cudem), troszke popracowałem i sie rypło a dokładnie system plików na
partycji linuksowej. Naprawiłem ale wyrzucił mi komunikaty o błednej tablicy
partycji dysku, wtedy juz kompletnie zgłupiałem.Teraz moge Linuxa odpalać
ale X-y nie działaja bo mu brakuje pewnych plików. Ostatnio również raczył
sie zrestartować, oczywiscie musiałem odpiać dysk i ponownie podpiać bo zle
go wykrył - w nazwie chinskie znaczki, czyli typowe dla padnietego dysku.
    Wiem ze troche zamieszane ale co tu sie moze kipscić?
= dysk - wcześniejszy jak na produkt tej firmy przystało pospolicie padł,
ten na gwarancji jeszcze 2 miesiace. Kiedyś miałem dziwną systuacje z nim,
nic sie nie uruchamiało, zwis po uruchomieniu kompa. Zaniosłem do serwsiu i
gosciu stweirdził ze sie przyciał ( hdd) i pomogło włozene do innego
zestawu. Podpiął go pod druga tasiemke o wszystko chulało.
= kontroler, choć z płyta gł nigdy nie miałem problemów.
= zasilacz byłby zbyt mało wydajny, biorąc pod uwage wieksze zapotrzebowanie
Athlona na energie?
= temperatura na procu jest OK, do 50 st max

Ma ktoś jakis pomysł jak przerwać ten czeski film??

PS.
w najgorsze nie moge znależć gwarancji na dysk :(, a jestem juz gotów
potraktować go delikatnie z dłoni...