[HELP] Czy nigdzie nie ma driverów do notebooka SONY ???

Autor: Tomasz Żychiewicz (tzychiewicz_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 04 Jul 2003 - 20:09:42 MET DST

Witam,

Dostałem właśnie notebooka SONY VAIO GRV616G, tyle że system jest niemiecki i
tak samo RECOVERY CDs...
Przeinstalowałem na WIN2K ENG i kupa...nie ma driverów.
Z płytek Recovery prawie nic się nie da wyciągnąć.
W Compaq'ach zawsze ściągałem ze strony i po kłopocie.
Tytaj ta dziadowska firma nie udostępnie driverów na stronie.
To znaczy jest sekcja drivers, ale tylko jakieś tam patche i update'y...:(((

Na forum na stronie sony ktoś zapytał skąd wziąć drivery do innego systemu,
niż ten z którym przyszedł notebook.
Odpowiedź była, aby zainstalować dwa systemy równolegle i ten drugi
mieć "goły"...ZGROZA :(((

Pomocy !

Pozdrawiam,
Tomasz Żychiewicz.

ps. może gdzieś można kupić RECOVERY CDs w wersji angielskiej ?